081 Kızlar kızımın ismini Zeynep Asya koymayı düşünüyorum Zeynep annemin Asya da Kayınvalidemin ismi sizce nasıl ?
Rabiul 081 İkisinide gönlü olsun diye mi içinizden mi geldi ? Ben ikisinin işimindir koymayı tercih etmezdim açıkcası o yüzden merak ettim bende Asya Lina koyacağım
081 Rabiul yani şöyle söylim açıkşası nişanlıyken hep koyalım derdik hem ilk torun gönülleri olur hemde uyumlu yakışan isimler çok kararsızım şuan da esila duru da var aklımda
Rabiul 081 isim ismi taşıyor gibi geliyor bana herkesin kendi ismi olması daha mantıklı geliyor büyükleri mutlu edip gönlünü yapmaktansa kendi içimde olanı çocuğuma vermek isterim bir isim yüzünden torun veya evlat sevmemezlilik yapmayacaklar sonuçta
Rabiul 081 sizin içinizden geçmiş orası ayrı birde eşi zorlayıp kayınvalidesinin kayınpederinin isimlerini mecburiyetten koyanlar var onlar tamamen karşıyım zaten kendi annen baban varken onları neden koyasın o zaman 🤯
081 Rabiul tabi ki orası öyle onlar da koymayın diyolar zaten siz kendi zevkinize göre karar verin diyolar da benim de bi yanım koymak istiyor sanki