
Bugün tam dört haftalık olduk sürecin çok başındayız. Dün doktora gidip ultrason ile baktık ve sol yumurtalığıma tutunduğunu söyledi doktorum, ve folik asite başladık.
Fakat ben sigara kullanan biriyim, ve ne yazıkkı hala daha içiyorum tabi eskisi gibi olmasa canım çekiyor. Tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyoruum🩷🩷