QueenMother Çok geçmiş olsun, sağlıkla büyütün çocuklarınızı . ben 3. sezeryanımı olucam, İklinde 1 haftada toparlandım, ama ikincisinde hastanede hiç yürüyüş yapamadım, felaket ağrım vardı, 1 ayda ancak toparlanabildim. 3. için endişeleniyorum doktorum sinirler iyice ölüyor 3 ve 4 daha rahat olur dedi, sizde de öyle mi oldu?