Ben balık yemediğim için en başından beri balık yağı hapı kullanıyordum. 16.haftada beyin gelişimi için doktorum önerdi yine devam ettim o sıra ceviz bademi de çok ye dedi 18.hafta gittiğimde beyin gelişimi harika dedi. Bir dahaki kontrolde danışabilirsiniz