Pamuk Bayramın ilk 2 günü eşimin nöbeti varmıs malum alt katta kv lerle olcaz görumceler çocukları eşimin halası çocukları torunları filan aşiret gibiyiz maşallah 3. Günü memleketime annemlere gitcem 2 gun kalabilcem anca okullar açılcak zaten 3. Günü gider gitmez izmirin bi ucuna bayramlaşmaya gideriz eve gelene kadar akşam olur zaten ertesi gün biraz dinlenip annemlerle hasret giderip kızımı temaparka götürcem ordanda bebek alışverişine ertesi gün tekrar dönüş daha şunları yapmadan yoruldum 🥴