momofmychildren Kbrcan0033 bir kere muayene olmaya gitmiştim aşırı ilgisiz bir yer hiç memnun kalmadım Arkadaşım orda doğum yapacaktı bir gün boyunca sancı vs çekti ilgilenen olmadı sonradan çıkıp özelde doğum yaptı
Nuranbakay Kbrcan0033 berbat bir hastahane hem bakımsız leş hemde ilgi alaka sıfır yengem doğum yapacagı zaman oraya gitmiştik lanet edip özele gitmiştik
Bume Kbrcan0033 bende sadece ilaç yazması için gittim bir odaya birden 10 kişi çağırıp muayene ediyorlardı ve üslupları aşırı kaba hiç dinlemediler bir cümle bile kuramadan gönderdiler
Kbrcan0033 Arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederm gerçekten beni iyi ki bilgilendirdiniz çok sağolun 🙏