seventhings o kadar stres yapmayın. Ben de ilk gebeliğimde 95 ile hamile kalmıştım, boyum 1.70
Doktor ne kadar sıksa da 20 kilodan fazla almıştım. Tansiyonum yüksek olduğu ve açılmam olmadığı için sezaryen olmak zorunda kaldım ama iyileşmede vs sorun yaşamadım, hemen ayaklandım.
Eğer imkanınız varsa diyetisyen desteği alın. İlk aylar kilo vererek ve toplamda tüm süreci hiç kilo almadan tamamlayanlar oluyor.
İmkan yoksa da kendiniz dikkat edersiniz mümkün olduğu kadar.