Medinehnm Kızlar 36+6 haftalığız dün aksam basım ağrıdı hala ağrıyor sabah 7.38 şuan bir kere hafiflemedi bile normalde bası cok ağrıyan biri dğeilimdir de böyle bir baş ağrısı yok basına gelen var mı uyuyamadım kafamı tutamıyorum sanki böyle
Deletedmom_88 Medinehnm tansiyonunuz yüksek değilse , ensenize soğuk kompres ayaklarınıza sıcak su yapabilirsiniz :( doktorunuz uygun görürse de 1 adet parol. Çok geçmiş olsun 🥺
ipeklinaismom Medinehnm bundan sebep acillik oldum 2 parolu üst üste iç dedi doktorum ve acildeki doktor
Medinehnm Adenala enseden gelmiyor alnım ağrıyor kafamın içi bide ay allah yardımcın olsun canjm gecmiş olsun
Adenala Medinehnm Parol içtim ama hak getire 🥲 size de geçmiş olsun canım buz kompresi biraz iyi geliyor
Adenala ipeklinaismom Türk kahvesine limon sıkıp içtim biraz rahatlattı belki sana da iyi gelir canım