Bilge06 öncelikle geçmiş olsun sana yapılan tüm işlemler hamile olduğunu bilerek yapıldı yani zararı dokunacak olsa muhakkak ki uyarılır bilgilendirilirsin 🙏🏻Bunun için seni sadece doktor rahatlatabilir burdan okuyabileceğin hiçbirşey seni yanıltmasın iyi veya kötü herkesin yapısı farklı👍🏼
Panik atak ve okb ye gelince yanında biri kalıyormu ihtiyaçlarını gideren yoksa birini yanına çağır kafanı meşgul edecek birşey yap hobi edin Yeterki bu telaşlardan uzak dur ..
Gebelik başlı başına panik en basidi ayda br kontrolü bile iple çekiyoruz bazıları abartıp iki doktora birden görünüyor yada her şüphede ultrasona giriyorlar testler tahliller imkanlar dahilinde yapabilen yapar tabiki ...ama dediğim gibi gebelik başlı başına bir oanik süreci seninde ekstra yaşadıkların fitillemiş korkularını en kısa zamanda seni meşgul edecek bişiler bul canım allah gönlünü ferhaa kavuştursun🙏🏻