ozgeerkan73 Pinaargunes bende de gözüküyordu ama doktorun bilgisayar inda gözüküyordu, salı verdim kan cuma sonuç çıktı
Pinaargunes ozgeerkan73 allah allah ya aclik gozukuyo tek digerleri yok artik bayramdan sonraya kaldi ozamana kadar e nabizda gorurum zaten de doktora gitme işim bayramdan sonraya kaldı
ozgeerkan73 Pinaargunes bende hiçbiri gözükmüyor du , doktor hepsimi gördü. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız 🙏
Techr İleri dönemde testi yaptıran var mı 28. Haftalarda olmayıp 36. Haftasında falan şeker testi yapılıyor mu ? Doktor istese yapar mı şüphelenip böyle bir durum yaşadınız mı acaba