Kizlar karar veremiyorum lutfen yardimci olun bana akil verin
Ben 3 kez catlatma ignesi denedim 2 kez klomen 1 kez femara ama malesef gebelik olusmadi
Doktorum en son gittigimde gelecek ay adet olursan deneyimlisin zaten 3. Gunu femara basla yumurta takibi icin gelirsin sonra dedi mueyeneye gelmene gerek yok dedi
Bayramdan dolayi tatile gidecegiz normalde dusuncem bu ay rahim filmi cektirmekti ama biraz gec gelecegim icin hsg cektiremeyecegim
İlaclar ve catlatma ignesi baya kilo falan aldirdi psikolojim bozuldu artik igne vurunmaj istemiyorum doktorum ignesizde tedavi yapmiyor bi aklim diyorki femara kullan ovulasyon testi ile takip et bu ayda ignesiz dene
Sizlere sorum sizce bu ay dinlensem mi yoksa doktorun dedigi gibi 2. Kez femarayi denesem mi ?
Kafaya takiyorum olmadi uzerine dustum olmadi bos verdim olmadi ne yaptiysam yok yani