Busraozd27 Dün yarım kavanoz turşu yemiştim suyuyla beraber hemen sonrasında aniden boynumdan başıma yükselen bir baş ağrısı ve bacaklarımda ağrı başladı. Şuan hiçbiri yok ama sizce sadece tansiyon mu yoksa gebelik zehirlenmesi olabilir mi
Ebruarss Busraozd27 bir kavanoz turşuyu nasıl yedin ee mübarek 🙈 neyse afiyet olsun muhtemelen tansiyon dur dikkat etmen gerekir ilerlediği durumda gebelik zehirlenmesi düşünülüyor tuzlu yani sonuçta
Busraozd27 Ebruarss Ebruarss değil midir diyosun? Normalde tansiyon düşüklüğü problemi olan biriyim 🥺 ay ne biliyim böyle bir sonucu olabileceğini hiç bilmiyordum nefsime yenik düştüm 🥺
Emel5805 Busraozd27 yaaa sabah sabah güldüm ama yanlış anlamayın 😂tansiyon büyük ihtimal Rabbim şifa versin herşeyden kararinca yiyin
Ebruarss Busraozd27 bende de olmuştu bir iki tane yemryle ki genelde hep düşüktür sen yine dikkat et daha yeme.kendini iyi takip et
hellomama Gebelikte düşük tansiyon gayet normal sayılır zaten bu süreçte tuzlu şeylerden uzak durmamız gerekir, turşudan kaynaklı tansiyonunuz yükselmiştir. Limonlu su içip bir diş sarımsak/ sarımsaklı yoğurt yiyin. Ayaklarınızı yüksek tutup uzanın