Seldahilal Kızlar 26 haftalık hamileyim grip oldum ve şuan sadece boğaz ağrısı var yani sürekli olsuruyorum bal yiyorum pekmek içiyorum ama bı fayda göremedim artık oksurmeten kasıklarım agriyo gece uyuyamiyorum siz ne yaptınız bu oksurukle
FKRKS29 Seldahilal ben 6+0 haftaligim aynı dedigini gibi çok şiddetli öksürük artik kasiklarim ciğerlerim agriyo hissedilir şekilde dün gittik doktora bal zencefil iç dedi 🤦♀️ içinde biraz geciriyo gibi bide ben tuzlu ılık suyla gargara yaoiyom bide burnuma cekiyom oda biraz rahatlatıyor insAllah en kisa zamanda iglesirsinz❤️
Ahrez Seldahilal Bal sarimsak limon karisimi yapip yiyin her gun 1 tatli kasigi. 1 dis sarimsak biraz bal ve limon. Sarimsaklari kucuk kesin ezmeyin, cignemeden yutun. Bu kis ilacimiz buydu bizim.