bulutunannesi33 kızlar sizin bebıslerın kan grupları ne dgm yapanlara soruyorum merakımdan babanın mı sızın mı kan grubunu almıs yada bambaskamı🙄🤔
Alyaveannesi bulutunannesi33 canim o babadan da alir annedende caprazlama sonucu ihtimalaller var Biyoloji dersinden ☺️☺️
bulutunannesi33 cansumutluasyaaa ben a+ baba a+ ıkı oglumda 0+ 😂 bu bebıs nasıl olcak acaba ck merak edıyrm
bulutunannesi33 Tugba1234 alt gruplarda olabılıyırmus %25 sans dedı dktr ben sok oldum ama ogrendgmde 😵
Mayasey Kan grubu işi şöyle bişi. Benim 0 eşimin ise b Eşimin babası 0 kan grubu olduğuiçin çekinik olarak 0'ıda taşıyor. 0 kan grubu insanlar zaten 00'dır.çünkü 0 çekinik gendir Yani: 00 × B0 a göre çaprazlama yaptığımızda ihtimaller Bebeğim %50 0 kan grubu %50 B kan grubunu taşıyacak.
Deletedmom411 Alyamerve evet vardı 28. Haftada ve doğumda rhogram uyuşmazlık iğnesi vuruldum bu hamileliğimde de vuruldum hatta 28. Haftada :) bakalım kızımın ki negatif olursa tekrar doğum sonrası vurulmayacağım iğne :)
Alyamerve Deletedmom411 bnmde cıktıda bende 26 haftalıgım bende 28 haftada iğne vurcam . dogumdan once vurulmak ıstemıom bebege bısy olur diye dpktora dıcem dogumdan sonrakini vur diye cnku cogu ınsan dogmdan sonra bebegn kanına gore vurulmus
aysnyldz Deletedmom411 Bu benm ilk gebeliğim benmde bebeğimle kanım uyuşmuyo doktor dedi sadece doğumdan sonra bi iğne olucaksn o kadr bende iki iğne biliyodum biri 28.haftada diğeri doğumdan sonra
Burcak61 bulutunannesi33 ben 0+ eşim 0+ başka bi kan grubu olamaz çocuğum olursa hastanede bebekler karışmış demektir 😂