Merhaba Arkadaşlar 5 haftalık gebeyim Kan sonucunda Şekerimin Yüksek olup İnsülin Sağlanması gerektiğini Öğrendim Şekeri yüksek olup Sonradan düşürebilen ve Ne Yapmam gerekiyor Beslenme olarak Başından böyle bir şey geçmiş olanlar bana yardımcı olabilir mi 🥺