Ben 3 gün geciktim testim pozitif çıktı sonra adetim geldi bir gün normal kanama gibi oldu 2 gündür leke geliyor Normal yediğim şeyleri midem almıyor bazen yorgun hissediyorum kendimi hiç karın ağrısı çekmedim bu gün var bi tek ağrım onun dışında göğüslerim hassaslaştı dokununca bile acıyor