Sarıyer Hamidiye Etfal anne bebek dostu bir hastane genel olarak doktorları iyi bence ben Aylin Öztarhana gidiyorum ama erken saatte çoğunlukla asistanları oluyor. Bu benim için sıkıntı değil mesela çünkü asistanları daha güler yüzlü ve ne sorarsan anlayışla cevaplıyor genellikle.