Herkese merhaba. Ameliyattan sonra hemen sütü gelende olmuş günler sonra gelende olmuş fakat ameliyattan sonra o acıyla ekstra süt gelsin diye uğraşmak yerine burda bi yorumda görmüştüm ameliyattan önce sıcak bir duş alıp sonra tarakla göğsümü taradım biraz masajla süt geldi diye. Doğumdan m ve göğsü uyarmak ne kadar mantıklı? Bilmiyorum ilk gebelik olunca tecrübesizlik çok oluyor. Mantıklı olan nedir, ne tavsiye edersiniz?