Nurlena merhaba, 16 haftalıktı ben öğrendiğim de. Karnımın içinde bi sızı vardı hamilelikle alakası yok diye düşündüm hastaneye gittim. Belirti olarak bide bir kaç kere sarı akıntı gelmişti. Başka da bir şikayetim yoktu. Kan,idrar,sürüntü örnekleri alındı. Sürüntü de 10.000 üredi çıktı. Çeşitli antibiyotikler,fitiller kullandım geçmedi. Her seferinde aşırı stres ve üzüntü yaşıyordum bide. Meğerse bu enfeksiyon neredeyse tüm kadınlarda var olduğunu sadece benim şikayetim üzere ortaya çıktığını öğrendim tabi ben bunu öğrenene kadar baya psikolojim bozulmuştu her yere çamaşır suyuyla gidiyordum🤦♀️ kısacası ben enfeksiyon doktoruna gittim normal doğum yapamayacağımı söylemişti doktorum hatta. Alakası bile yok sürecim de normal ilerliyordu sezaryen oldum gerçi :) sonrasında doğuma kadar da hiç bir antibiyotik kullanmadım.
Nerde oturuyorsunuz? Gittiğim doktoru Öneriyorum. Enfeksiyon doktoru 1 kere içtim denedin geçmedi mi bir daha içmemek gerekiyordu dedi 🥹
Bebeğim 2 ayını bitirdi :) gayet şuan ikimizde sağlılıklıyız. Kadın doğumcuların bu konuda pek bir bilgisi yok açıkçası hemen ilaç hemen antibiyotik..gerek yoktu böyle bir sürece aslında..