Flanoz ben siveno kullanıyorum doğal içerikli çoğu deterjanı denedim doğal içerikli olduğundan hiç biri leke çıkarmıyor yumuşatıcı da kullanmayın leke çıkarıcı olarak ebebeğin toz leke çıkarıcısını kullanıyorum bi kaba kıyafetleri koyup bir ölçek leke çıkarıcı koyup kaynar su döküyorsunuz 1 2 saat sonra lekesi çıkmış oluyor iyice durulayıp kurutuyorum daha sonra sivenoyla yıkıyorum böylelikle deterjan kalıntısı olmuyor granül deterjanları da önermem her makina durulamıyor bebeğiniz alerji olabilir cildine iyi gelmez