Merhaba anneler. Bebişim 33+2 haftalık geçen hafta 32 haftalıkken ölçüleri 34+3 34+5 vs çıktı bi numara büyük bebek dedi doktor gülüştük. Erken doğma ihtimali var mı diye sordum doktoruma olabilir dedi aynı durumu yaşayan var mı aranızda hazırlıklı mı olmalıyım