Prmdkanneee yok o eski testim. Ben bu ay tuhaf yani ilk defa yasadığım bi sey oldu. İlk defa ovulasyon testinde cizgiyi bu kadar koyu gördüm. O günü değerlendirdik sonra ben havuç yedim iyi geliyor demislerdi. O günün akşamına aşırı şiddetli sol kasık ağrısı yaşadım daha önce hic böyle bi şey yaşamamıştım. Sonra burada sordum birisi bana dedi ki çatlama iğnesi olduktan sonra bu şekilde ağrı yaşamıştım o ay hamile kalmışım dedi. Simdi de adetime hemen hemen bi 8 9 gün var bekliyoruz bakalım ne olacak.
