btytgy Kızlar baby shower yapanlara soruyorum kaçıncı ayda yaptınız nasıl bi organizasyon oldu? Bilgi verebilir misiniz hatta yapanlar fotoğraf paylaşırsa fikir olur 🫶🏼 amaç ailelerle yakınlarla eğlenceli bi gün geçirmek ve hatıra fotoğraflar kalması
minnosveannesi8 btytgy benim haftam daha glemedi ama kardesime 32. Haftalarında yapmıştık çok da agirlasmadan yapılınca daha keyifli oluyor.
btytgy minnosveannesi8 şimdiden ağırlaştım sanki 31. Haftamdayım baymramdan sonra düşünüyorum kuzenlerim yapıcak ikramlıkları vs kendim cesaret edemedim
btytgy minnosveannesi8 bir de gelenler bebek için hediye getirdi mi ve siz bebek için ufak hediyelik dağıttınız mı ☺️
melikes41 Henüz yapmadım ama bayramdan sonraki haftasonu düşünüyorum. 16 haftalığım cinsiyet belli doktor kağıda yazdı arkadaşıma verdim ben henüz bilmiyorum. 17 haftalık olduğunda yapmış oluruz. Organizasyon tutmadım kendim seçtim malzemeleri satın aldım heyecanla bekliyoruz.
btytgy melikes41 ikizlerimlekesfediyorum ay maşallah cok güzel olmuş 💞 Siz cinsiyet partisi şeklinde yapmışsınız ben cinsiyet partisi yapmadım 31. Haftadayım simdi babyshower sanırım bu aralar yapılıyo kimisi kendi yapıyo kimisinin çevresi düzenliyormuş bana da zor geliyor şu andan bile ağırlaştım yapmaktan vazgeçicektim kuzenlerim biz yaparız geliriz hallederiz dediler. Ama süslemeler cok güzel fikir oldu 🥰 pasta yaptırmasam olur mu acaba fiyatları cok artmıs
ikizlerimlekesfediyorum Ben Trendyol’dan hazır süsleme kiti aldım 433₺ye. Pastayı özel yaptırdım 700₺ye. Sarma, börek,makarna salatası, kurabiye yapıp, renkli içecekler (a101den) aldım. Ayımızda yaptık partiyi zaman olarak. Bir kız bir erkek bekliyoruz 8. aydayız şimdi 🩵🩷
minnosveannesi8 btytgy evet şeker hamuru kurabiyelerden yaptırmıştık ve küçük kutulu mumlardan hediye hazirlamistik