07sym07 benim şekerden yatış verildi bir haftadır hastanedeyim. Tansiyon da 13/8 falan çıkıyo. Kontol altındayım bebek 2 hafta önde ama suyumuz iyi her gün sabah akşam nst oluyo. İkisi de ciddi bi durum. Benim şeker önce vardı ama tansiyon gebelikte biraz yükseliyo umarım 14 ü dalan görmem