37+1 olduk, doktorum vajinismus geçmişimi ve doğumdan korktuğumu bildiği için çatı muayenesi yapacaktı. Eğer orda kasmazsam normali de yapacağımı söylemişti, zaten genel olarak normal doğumu isteyen birisi hep yapabilirsin diyor. Bugün çatı muayenesini yapacağını düşünmüştüm çünkü 36. 37. Haftada yaparız demişti. Kendimi psikolojik olarak normal doğuma hazırladığımı düşünmeme rağmen muayene saatine kadar ecel terleri döktüm. Stresten endişeden panikten ölecektim. Velhasıl 39da yaparız dedi, zaten normalde yapmıyorum çatı muayenesi dedi. Sorun şu ki ben çatı muayenesi için bile böyle gerildiysem normal doğumu nasıl yapacağım. Hem kendime çok inancım var hem de bu şekilde kendimi, korkularımı, duygularımı kontrol edemezsem ve doğumumda terslik olursa bebeğime istemeden zarar verirsem diye endişeliyim. Doğumu, alttan muayeneleri, dikiş vs yani doğumla ilgili başıma gelecek müdahaleleri düşünmekten gözüme uyku girmez oldu psikolojim bozuldu resmen bir haftadır.
Sezaryeni de isteğe bağlı yapmıyorlar devlette, ki zaten o da benim için korkusuz bir şey değil ama yine de en azından bebeğim güvenle dünyaya gelir diye düşünüyorum. Haftaya bayramda tekrar çağırdı doktor nöbet gününde. Sizlere içimi dökmek istedim.
Bu aşırı endişe ve korku durumunu inşallah çözebilirim🙏🏻