ssevilmommy
1 sene arayla oldum ben, 2. Daha kolaydı adet ağrısı gibiydi yanma kesi ağrısı hissetmedim, tabi o zaman yakın dönem olduğu için dikiş yerimde uyuşukluk vardı onun etkisimiydi bilmiyorum.
3 sene sonra 3. Olucam yaza , eskisi kadar uyuşukluk da yok 🥲acıyacak mı merak ediyorum bende