Pinaryyy Vajinaya fitili koyduğumda derine itmeye çalışıyorum ancak tamamen kaybolmuyor çünkü belli bir yere kadar itebiliyorum yapamıyorum😔 dıştan görünüyor bu şekilde faydası olur mu acaba? Kanamam olmuştu düşük tehlikesinden dolayı ilaca başladım 😔
07sym07 O kendi eriyormuş bende biraz ittirip uzanıyorum 20 dkk kadar o süreçte çözünürmüş geriye gelenlerde ilacın dış kapsülüymüş ama zorlamayın o kadar itiyorsunuzdur yeterince herhalde parmak kadar yarısı kadar mesela dimi
Pinaryyy A12_S07 vajinadan kullanmak daha etkili oluyormuş bir de ilacı ağızdan aldığınızda baş dönmesi, sersemlik gibi bişeyler yaptı mı? Doktor böyle birşeye sebebiyet verebilir demişti. Oyüzden denemedim
A12_S07 Pinaryyy evet ileryen zamanlarda uyku baş dönmesi halüsinasyon yaptı eşimin kafasını çift görmüştüm,😃😄 ama kullandım
A12_S07 dogurangaplumba ahaha gercekten millet sohbet ederken durduk yere uyumuşum ne söylediğimi de bilmiyorum 😁fitil mantıklı ama benn kullanamadım😀
dogurangaplumba A12_S07 aslinda en kolay fitil ama ne bileyim bence yutması tehlikeli geliyo banada hap vermesinler iğne versinler serum versinler fitil versinler yeterki yutmayayım bişey 🤣🤣🤣
dogurangaplumba A12_S07 Ayy ne güzel kavuşmuşsun yavruna darısı bizlere 63 gün kaldı diyor uygulama ama hiç zaman geçiyor gibi değil
Pinaryyy dogurangaplumba evet ya aynı şeyi düşünüyorum bende bir yerden sonra zaman duruyor sanki hiç ilerlemiyor gibi
dogurangaplumba Pinaryyy bayramdan sonra badanaydı hali koltuk yikatmasaydı filan belki 3 4 gün hızlı geçerde bir an önce mayıs gelir mayıstada çanta hazirlarim beklerim zaman yine durur 🤣
Kubraakgn0 Pinaryyy Canım sen itebildiğin kadar içeriye koy vücudun ne kadarlık ilaç lazımsa o kadarını alıp geri kalanını dışarıya atıyormuş bende sürekli kullanıyorum benimde hep yarısı geriye geliyor doktorumda öyle açıklamıştı
Pinaryyy Kubraakgn0 o zaman doğru şekilde kullanıyorum demektir iyi oldu açıklamanız çünkü birazını idrarda görünce işe yaramıyor mu diye düşünüyordum hatta az önce doktorla telefonda görüştüm o da sizin dediğiniz gibi söyledi rahatladım🤗