Arzukamer
Merhaba arkadaşlar 21 +1 deyim kendi doktorum baktı bi sikinti yok dedi bide devletten baktir dedi bende icim rahat etsin diye yarin gidicektim ama malesef sabah belim tutuldu yan bi sekilde yuruyorum agrimda var bebege zarari olurmu normalde bel fıtığım var o nüksetti galiba ayrintili ultrasyon kacinci haftaya kadar bilgisi olan varmi