aslii57 Kızlar normal doğum planlıyoruz Allah izin verirse ama beni bı korku sardı sormayın 🥲😄 bu ara hep kötü videolar falan çıkıyor karşıma doğumda bebeğini kaybedenler vs çok etkiledi beni. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏
busradmrtas aslii57 hiç bisey izleme bende ebeyim 19 gün sonra sezeryan olucam o kadar şey gördüm ki belki de o yüzden normal doğum istemiyorum sana tek tavsiyem hiç bisey izleme güzel şeyler düşün güzel olsun ❤️
sukran0046 aslii57 benimde son 15 gün 2.gebelik ilki normaldi insallah buda normal olur diye yatıp kalkıp dua ediyorum ama hakkımızda hayirlısı olsun Rabbim hepimizi kolay kurtarsın
aslii57 busradmrtas izlemeyi bıraktım ama ne biliyim hep olumsuz şeyler çıkıyor nedense 🥲 inşallah sagliklica kucağımıza alırız 🥰