Babyar Merhaba. Adetim 4 gündür gecikti ve ben 6 gündür test yapıyorum. Farklı markalarda, arasında erken gebelik testide var. Pozitif görünüyor fakat hepside silik çizgiler. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba
lilyum_ Babyar testte pozitif gördüyseniz kan takibi yapmanız daha mantıklı olacaktır bi iki defa verirsiniz artış görmeleri yeterli
Babyar Susam-1 ay inşallah tam net çizgi görmeyi bekliyorum kaç defa yaptım net olmayınca kan vermeyede cesaret edemedim
Babyar lilyum_ evet sanırım en doğrusu bu ama kanda negatif çıkcak diye cesaret edemiyorum bi türlü 🙈
lilyum_ Babyar 4 gün gecikmeniz var varsa kanda kesin çıkar umarim vardır allah gönlünüze göre versin hem kadir gecesi bol bol dua eder kan vermeye gidersiniz hayırlı haberler alırsınız insallah. Güzel haberlerinizi bekliyorum bana da haber verin mutlaka 🌸