Elyka Bekliyorum yarın kontrolüm var ama beklemesi öyle zor ki neden gelmiyor neden doğum sancı belirtim yok düşünceler uyutmuyor 😩 Sağlıkla gelsin artık bebeğim 🫠 Benim gibi olan var mı ?
isum Elyka 39+3 üm ben, beklemekten başka çare yok, eşinizle korunmasız ilişki yaşayın, bir çok arkadaşımın doğumu öyle başladı
Kbeyzanrr01 Elyka Ben de bu gece itibaren 40+0 oldum bende de tık yok , çömelme yürüş vs yaptığımda kasılmalarım oluyor ama sonra kesiliyor ve sancıya dönüşmüyor ilk doğumum olacak inşallah kendi sancılarımla olsun istiyorum
isum Kbeyzanrr01 ya ben 39+3 üm acayip halsiz oldum, hiçbir hareket yapmak istemiyorum, yaptığımı da zorla yapıyorum
Kbeyzanrr01 isum al benden de o kadar zorlanıyorum ama mecbur kalkıp yapıyoeum başka çaremiz yok 🤦🏻♀️
isum Kbeyzanrr01 şu son 1 haftaya kadar oturmazdım, sürekli spor, temizlik, yürüyüş, bu son hafta tükendim, vücut artık dinlenmekten başkasını kaldırmıyor