Gozdeerdem 3700 dün benim kızım canım o gün doğum yaptım 38+4 de 3600 doğdu 100 Gr farketti ultrason da
Zeynepzben 38+1de Pazartesi günü 3650gramdı. Cuma günü doğumumuz olucak bakalım doktorum ultrason ölçümünden daha iri gibi gözüküyor dedi 🤷♀️
Zeynepzben Duygugul bakalım bizde merakla Cuma gününü bekliyoruz vakit geçmiyor sanki günler uzadı diyorum eşime 🙄 siz normali mi bekliyosunuz
Kahve 38+2 3400 e yakın dedi puan 38+5 iz nezaman gelicek yaa kendimi hep 38+2 ye ayarladım oglum ozaman doğmuştu bu oğlan içerde çok memnun heralde