Kızlar 2 ay önce sezaryen doğum yaptım doğumdan sonra tartıldım hiç kilo gitmemişti yarım kilo bile gitmedi ödemdendir dedim ama hala aynı kilo duruyor veremedim pek emmiyor bebeğim sütüm de az daha çok mamayla besleniyor. Bende sağlıklı beslenemiyorum pek açıkçası hep ağlıyor elimde ya ekmek ya pratik olarak börek kek bişey yiyorum napacağımı bilmiyorum. Ne yapmalıyım diyetisyene gitmeli miyim? Benim gibi olan var mı aranızda çözümünüz ne oldu acaba