Lütfen kimsenin hamilesin veya değilsin demesine bakmayın silik çizgi hiç belli olmaz hamilesin diyenlerden dolayı umutlanırsınız kan testi negatif çıkar üzülürsünüz ya da değilsin diyenlerden dolayı üzülürsünüz kan testi yaptırırsınız pozitif çıkar boşuna üzülmüş olursunuz zira size burdan gönül gözümüzle ultrasonda bakmıyoruz silik çizgi herkeste değişebilir bende hamile olmadan bikaç ay önce silik çıkmıştı kan testi negatif çıkmıştı ve bende bi sıkıntı falan yoktu yani hiçbir şey yoktu testten dolayı öyle çıkmıştı bazende erken gebelik olduğu için silik çıkabiliyo kısaca her türlü sizin üzülmemeniz için diyorum inşallah hamilesinizdir tatlı miniğiniz olur değilseniz de tez vakitte olur inşallah