serap123- bana da doktorum yaptıralım demişti doktoruma güveniyorum üstelik bi zararı olduğunu da düşünmüyorum başka besinlerden de alabiliyoruz o şekeri . Eğer şeker varsa erken tedbir almak gerekir . Ama benim kusma ihtimalim yüksekti bunu doktoruma belirttim yükleme testi yerine açlık tokluk şekerine bakalım ozaman dedi. Kusarsam boşa gidecekti çünkü . Açlık tokluk sonucuna göre ama şeker yükleme yapacaktım . Gerek kalmadı.