Evet arkadaşlar bu hikayeyi buraya yazıp size umut olmayı çok istedim ama daha önce iki dış gebelik geçirip tüp üm patlayınca ve kurtaj olunca insan sağlıklı gebelik geçireceğine inanamıyor . O yüzden 12. Haftamın dolmasını bekledim . 🌸 son diş gebeliğimi bundan 9 ay önce geçirdim direk sezeryan şeklinde açıldı ve bende kalan son tüpümde alındı . Ve doktorum 6 ay ile 1 yıl arası dinlenmem gerektiğini daha sonra istersem tüp bebeğe başlayacağımızı söyledi . Doktorların bana her iki tüpümün de olmamasından kaynaklı tüp bebek dışında başka şansımın olmaması söylemesinden dolayı iyileştikten sonra Ocak ayında son adetimi görüp artık tüp bebek için hazır olduğumu söylemek ve tedaviye başlamak için doktoruma gittim . Doktorumda tahlillerimi aldı folik asite başlattı bi sonraki adetin 2.günü gel tüp bebek tedavisine başlayalım dedi . Arada alıyorum folik asiti tabi . Neyse son adetim 9 Ocak ve ben 28 günde bir adet görüyorum . 7 subatta olmam lazım yok bu şurada sporada gidiyordum hatta kardiyo yapıyorum hopluyorum zıplıyorum adetim gecikti sabırszlkla adet olmayı bekliyorum ki tedaviye baslym e tabi tüpü olmayan biri hamile kalamayacağına göre dünya da böyle bir örnek yok bende rahatım soğan suyu bile kaynatıp içtim yok . Şubatın 20 lerinden sonra bende bi ağırlık halsizlik şişkinlik ve dedimki ben adet olamıyorum kesin o yüzden hastayim . Bi kadın doğum acile gideyim . Eşim geldi gittik . Anlatıyorum böyle böyle . Hamile olmam da imkansız çünkü tüpüm yok dedim . Bi doktor geldi baktı gülümsedi çıktı . Diğerini çağırdı geldi baktı . Ablacım keseniz oluşmuş bebek görünüyor dedi üç güne kadar kalp atışı duyarsınız hatta . Allahım ben şok . Subhanallah mümkün değil diyorum fıtri olarak değil diyorum . Hamilesiniz diyolar . 🥰 Biraz zor geçti bugüne kadar bi kere yatışım yapıldı düşük tehlikesinden dolayı . Kan sulandırcı kullanıyorum . Protestan fitil de kullanıyorum. Hep bi kızım olsun istedim . Doktorumun tahminine göre de bi kızım olacak galiba net değil dedi ama inşallah 10 gün sonra yine gidecem 🥰 Yani kızlar Allah ol dedi mi olur . Tüp bebek yapmaya karar verdiğim an rabbim beni süründürmeden kendi verdi . Ve inşallah sağlıkla kucağıma almayıda nasip eder . İsteyen kim varsa nasip olsun 🌸 Sizlerede umut olsun diye yazmak istedim 🥰