Aysktr mer bebeğin hareketlerinde anormallik hissetmiyorsan korkma bence üşütmüş yada bozuk gıda tüketmiş olabilir misin yada bu haftalarda nasıl oluyor bilmiyorum benim haftam küçük daha doktorunu ara istersen üstte kalsın diye yazdım kendimce 😊
mer Aysktr vallaha bazen kipir kipir oynuyor bazen duruyor oynuyum duruyor anlamadim bisey degisik . Doktorumun numarasi yok . Oyle
mer Oyakubra bugun ilk defa kustum bu ayda normaldede kusuyorum araba otobus tutuyor ama boyle evde ilk defa fazla yedm yuklendm ondanda olabilir uyanir uyanmaz meyve yedm olabilir ondan belkide ama heraket ediyor bebek yok sukur.
Rbyglc Oyakubra bende 37 haftalıgım benim de bugun durduk yere kusmam ve mide ağrım oldu ondan mı oluyor
Aysktr mer yani hareketlerinde bir gariplik azalma durma gibi yoksa kustuğun için endiselenme demek istedim 3. Trimesterde tekrar kusma kısaca ilk aylardaki gibi fiziksel yakınmalar yeniden oluşabiliyormuş
Esrass mer amin canım çok sagol. çok az oldu geçti daha olmadi 21 ocak sezeryan doğum günü verdi dr. insallh o güne kadr sabreder oğlum
mer Esrass iyi az kalmis sag saglim oglunu eline almayi nasip eder benimkide martta allah iznin verirse .
Lamiyye_Yilmaz Oyakubra benbseyden korkmusdm asitli icecekler eritir diye korkuyorum bazende kendimj zorla tutuyprum icmemek icin
mer Aymehah kac haftalik ? Cok sukur hareketleri iyi duruyor kimildiyor kustum iste . Ara ara oluyorum araba falan tutuyor evde de kustum smdi uzandm az oyle
Oyakubra Rbyglc evet benimde ilk aylardaki gibi heergun kusmam baasladi mide yanmasi eksimesi mahvoldum bittim yani ne yesem cikartiyrum sabaha kadar uyku yok