ipeklinaismom Kızlar duş aldım oturdum yarım saat geçti geçmedi yatmadan tuvalete girdim çamaşırım ıslaktı terledim heralde dedim değiştirdim yattım bı on dk telefonla uğraştım tekrar gittim tuvalete yine aynıydı anlamadım 37+2 yiz
denizs15 ipeklinaismom şu an aynı durumu yaşıyorum banyo yaptım bugün çok sık tuvalete gidiyorum bide bi baktım iç çamaşırım ıslanmış benimde yarın kontrolüm var ne yapsam bilemedim
ipeklinaismom denizs15 ben de gitmedim canım gece bugün randevum var sen de haber ver ben de haber vereyim sana merak ettim
Edadlgc Benimde ilkten sızdı sonra sızan yere bebeğin başı gelip kapattı ama ertesi gün komple patladı suyum
denizs15 ipeklinaismom yeni geldim doktordan hiçbir sıkıntı yok idrar kaçırmasıymış evet benimde çok hareketliydi gece korkarak gittim ama her şeyi normal dedi doktor
ipeklinaismom denizs15 ben de saat 2′de gideceğim idrar kokusu da yoktu aslında ama emin olamıyorum tabii bakalım ne diyecek
ipeklinaismom denizs15 bende yeni geldim şimdi sorun yok dedi nst de yavaş yavas sancılar gozukuyo pazartesi tekrar çağırdı