Leyliya Bebekleriniz kalp atış hızına göre cinsiyet kuramına uyuyor mu? 140 ve altı erkek 140 üstü kız diyorlar Benim bebelerden biri 186 biri 190 atıyor biraz fazla hızlılar
Deletedmom_88 Leyliya kalp atım hızının cinsiyetle hiçbir ilgisi yok 🥺 dün nstye girdim 130 olduğu da oldu kızımın kalp atışının 150 de. bebeklerin kalp atışları çok hızlı değişiyor zaten şunun üstü şu şunun üstü bu gibi sabit bir şey belirleyemeyiz zaten 🥺
eceyc314 Leyliya oğlumda hep yüksekti kalp atışları. Hem başlarda hemde nst de 150 160 lardaydı. Kızımda ise 140-150 bandında oluyor. Geçen nst girdim uyku saatine denk geldi 135-140 arasıydı. Uyanınca 140-155 arasında kaldı hep. Bence belirleyici değil kalp atışı. Açlıkla o anki sizin durumuzlada değişiyor.
Leyliya Deletedmom_88 eceyc314 Cinsiyet belli olmadığı için ufak tefek şeylerle yakalamaya çalışıyorum ne yapayım 🥹🤦🏻♀️ bazı kişilerde gerçekten uymuş ama ilk başlardaki hızlarıyla
Deletedmom_88 Leyliya şöyle düşünebilirsiniz zaten %50 şans var , tutan illa oluyordur 🥺 ama işte nabız sabit duran bir şey de olmadığı için, o denk geldiği hafta belki çok sakin durdu bebiş sonra cinsiyet öğrenince de denk geldi vs
eceyc314 Leyliya ultrason kağıtlarına baktım az önce sizin gönderinizden sonra. İkisindede 6+2 de duymuşuz kalp atışını. Oğlumda 176, kızımda 132 😅 bizde tersine olmuş durumlar😅
eceyc314 Leyliya tüm tabuları yıktı benimkiler😂 işin şakası tabi sağlıklı olsunlarda cinsiyet hiç önemli değil😊 Allah evlatlarımıza uzun, hayırlı, güzel ömürler nasip etsin 🤲🏻
Leyliya eceyc314 tabii ki öyle insan merak ediyor işte 🙃 amiinnn aminnn inşallah rabbim sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin💗
Nurdoga Leyliya aaa ilk defa duyan ben okadar araştırdım görmedim gözümden kaçmış utrasyonda yaziyormu kalp atışı kızlar 😂 bir ona bakmadım cinsiyet için ilk oglumunda utrasyonu var yazıyorsa bakaym yarın hemen
Leyliya Nurdoga kalp atışlı ultrasonda yazıyor benimkinde bundan önceki muayenelerim başka hastanedeydi onlarda yok en son muayenemde var sadece 🥹
Leyliya Nurdoga bende 190 kalp atışı çok yüksek araştırması yaparken denk geldim bende bilmiyordum öncesinde 😂 siz kaç haftalıksınız
Nurdoga Leyliya bir utrasyonda yazan oysa birinde 135 birindede 175 dgru yermi bakıyorum bilmiyorum ama öyle yazıyor