nurmommy 39+1 pazartesi 3300 dedi kilosuna bayramdan sonra randevu aldım 41 e kadar normal dedi doğumu bekliyorum 40+4 olacak kontrole gideceğim gün bakalım ne diyecek benimde ilk olacak açılmanız var mı peki onuda burada duydum açılma yoksa suni sancı verilmiyor diyenler oldu son dakika sezeryan olmam inşallah o kadar beklemisken umarım acilmaniz hemen olur güzel dogumunuz olsun sağlıkla gelsin bebeğiniz