Sevil1996 Dün aynısını yaşadım boğuluyomus gibi hissediyordum soda süt herşey içtim gecmedi hep midemden acı su geliyordu geldiği zamanda biri beni bogazliyormus gibi nefes alamiyordum ama sonra kendiliğinden geçti bol bol soda içip kendini mideni rahatlamaya bak