Dün kanamam oldu 6+4 um. Bebek kese yerinde çok şükür ama kalp atışı yok henüz. Daha da duymamistim zaten kalp atışını doktor bugün durmuş dedi kanama da ondan bebeği atmaya çalisiyor dedi . Fakat kese ve bebeğin gelisimi gayet haftasına uygun gidiyor sadece kalbini duymadık. Alttan muayene etti orada da duyulmadı. Kese 17 mm 25 mm de atış duyarız dedi 10 gün daha bekleyelim dedi hem durmuş dedi hem duyarız dedi o kadar moralim bozuldu ki 6+4 de kesin duyulması mi lazım kanamam da durdu bu arada sadece ağrım var