Tuba0404 Mira_ll13 ilk ayda saat başı emziriyordum sarılık riskine karşı şuanda da 3 saati geçmiyor bebeğim acıkıyor hemen
Sksjsux355-- Mira_ll13 ben ilk ay Mucizebebegim1 hayranlıkla okudum cidden maşallah tam mucize Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🌷