Kızlar 2 yaşında kızım var 16 haftalık gebeyim, doğumumda tüplerimi bağlatmak istiyorum. Bana göre 2 çocuk yeterli her açıdan düşününce büyük sorumluluk.. Çocukları çok seviyorum belki de bu yüzden hepsine yetememe korkusu var hepsine eşit davranmak istiyorum maddi manevi. Tüplerini bağlatıp sonrasında pişman olan var mı?