chemist-mother 37+3 olduk sirtimdan belime vuran ağrılarım oluyor karnım bi noktada sertlesiuor agrilar kesilip birden tekrarlıyor acaba doğum belirtisi mi Nişan yada şuyum gelmedi
Deletedmom_88 chemist-mother bebek artık iyice ağırlaştığı için sırt bel ağrıları olabiliyor ya, yalancı sancılar da yaşıyor olabilirsiniz bir yandan. Vücut kendini de doğuma hazırladığı için , ama direkt olarak doğum habercisi olduklarını sanmıyorum
chemist-mother Deletedmom_88 normalde 35 den itibaren ağrılarım başlamıştı karnımda ama hiç Sırtımdan belime vurmamisti o yüzden biraz endişelendim. Umarım dediğiniz gibidir bir kac gün öncede ishal olmuştum oda birden kesilmişti.
Deletedmom_88 chemist-mother yani tamamen kendimden yola çıkarak böyle bir yorum yaptım 🥺 bende de bel ağrıları oluyor böyle ara ara o yüzden . Ama kontrollerimde nstde vs herhangi bir şey çıkmadı doğuma dair o yüzden …