Parça sonuçların çıkmadan nasıl kanser dediler anlamadım. Benim smearde hpv nin rahim dokusuna zarar vermeye başladığı çıkmıştı(doktor anlayacağım dilde açıklama yaptı) tüp bebek yaptıracaktım engel mi dedim evreleri var dedi anlattı hepsini son evreleri cın1-2-3 çıkarsa rahim ağzı oyularak alınır hamile olsan bebek düşer olmaz ,kolposkopi şart dedi .(bunları anlatan da özel muayenehanesine gittiğim bir doktordu) Araştırma hastanesinde onkoloji jinekolojiye gittim ileri tarihe randevu verdi bende beklemedim bu işte uzman olan özel bir kliniğe gittim ,yaptırdım zaten doktor bana da izletti anlattı hiçbir şey çıkmaz kötü olsa kanser hücreleri şuraya şöyle etki yapardı şöyle çıkardı vs. bana çok güzel açıklamalar yaptı hatta içimi ferahlattınız dedim olanı söyledim kötü bir şey görsem onu da söylerdim dedi.10 günde sonuçlar temiz çıktı yılda bir kontrol dedi.haftasına gittik tüp bebek yaptırdık. Sonuç görmeden kanser demeleri ilginç. Aldırmayın motivasyon önemli stresten her yerimde yara çıkmıştı hepsi geçti