Ladyss
Evet çok memnun kaldım çok iyi bi doktor. İlk gittiğimde soğuk gibi geldi sanki ama kendi hastası olduğunu anlayınca artık degismezsen baya ilgileniyor. Ben degistirecektim hatta sonra 1 2 gidince baktım samimi davranıyor ilgileniyor değiştirmedim memnun ayrıldım canım