Elif_Atsvr
Benim de 3 ay yeni bitti ben de aynı durumdayım. 48 kiloyum zaten çok iştahlı değildim normalde. Bu dönemde yemek yemekten hiç zevk almıyorum. Pişiremiyorum bile ilk defa dün denedim pişirmeyi. Bu aralar balkonda yemek yiyoruz. Temiz hava biraz daha iyi geliyor deneyin isterseniz.