Aslimanli_55 35+4 te karın çevresi geriliği ile doğum yaptım 32.hafta da kalmıştı.Doktor bu gibi durumlarda 37. haftaya kadar bekliyoruz ve alıyoruz demişti.Benim bazı sebeplerden ötürü erken doğdu.2320 gramdı 2 kiloyla hastaneden ayrıldık çok şükür ki küvöze de girmedi herhangi bir problemi de yoktu.Stres yapmayın sağlıkla doğru zamanda gelsin inşallah.