Kızlar 10 haftalık hamileyim bir kaç gündür lekelenmem oluyordu. Daha önceden hep tek kese görünmüştü. Ve bende tek çocuğum olacağına alışmıştım. Bugün doktora gittim veeee demesin mi ki ikizzzz. Nasıl yani ? Evet dedi ama yumurtlamalar farklı dedi. Ben halen ŞOK ! Biri birinden 8 gün küçük. Nasıl olur diyorum olamaz. Meğerse hamileyken hamile kalmışım iki kere yumurtlama ve döllenme olmuş. Doktorum da çok nadir görülen bir durum bu dedi. Ve benim şu an iki buçuk yaşında bir evladım var. Allah’a şirk koşmuyorum ama halen çok şaşkınım nasıl bakıcam iki çocuğu nasıl doyurucam vs. Gibi kaygılar içerisindeyim. Üçüncü çocuğu hayatta yapmam diye söylendim çok büyük konuşmuşum Allah beni bugün tepe taklak etti. Milyonda bir olan olay geldi beni buldu inanılır gibi değil.